Daniella .1

hahaha ingen som skriver.. får väl ta och skriva ett äventyr då. Sarah gick nyss hem men vi pratade om sommaren och kom på in när Adam Perez Sarah Josse och jag var hos Sarah och förade. Så tänkte skriva om den gången. Är nog lite trött för att komma ihåg/skriva allt. Men ger det ett frösök.

Eftersom det är jag som skriver, skriver jag min sida av detta äventyr.

Sarah skulle vara ensam hemma, så då passar man ju på att göra någonting. Det var nog förmodligen bestämt att jag och josse skulle till sarah.. antar det i allafall. vet inte varför men jag frågade Perez vad han skulle göra och om han ville komma också, det ville han. Vi skulel höras senare. Josse kom till mig och jag visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig, så hon hjälpte mig. Sedam började vi gå mot bussgagaret där Robert skulle möta oss med min vodka som han hade haft hos sig, från en annan gång. Efter det gick vi till Sarah :).  Det blev Perez och adam som kom. Vi satt i köket, Sarahs storebror och hans kompisar satt i vardagsrummet. Jag hade vodka, vin och cider. Jag och Josse delade, Sarah smakade cidern. Killarna hade öl, men hade förat innan också. Vi spelade ölspelet, Adam och Perez fuskade heeeela tiden (de bytte kort med varandra) så jag skulle sitta emellan de och se till så att de inte fuskade, men jag blev själv insyltad i deras fuskande och tillsut märkte sarah och josse de. Kul! :). Vi blev väg lite dragna, eller Adam blev. Jag ringde ett telefonsamtal, blev arg. Erik ville inte sova med mig och sedan fick jag inte sova med Adam för honom heller. Har ett kort av det telefonsamtalet som josse tagit. Kanske kan lägga in några bilder från den kvällen sen om jag har kvar dom. Perez spelad "when you say nothing at all" på Mattes gitarr och det var vackert. Adam satt med cheer pompom grejer och vifftade med dom. Sedan kom deras kompisar.. typ 5 killar. Tänker inte gå in på vilka killarna var eller vad som hände, och vad som blev konsekvenserna utav den handlingen blev, men en kille var ingen bra kille på ett sätt vid den tiden för mig. Blev liksom ett dumt telefonsamral. Sedan blev vi väl lulliga och började vandra mot centrum för att ta bussen. Vi tjejer skulle på fest i tungelsta, medans killarna skulle in till stan. I centrum blev det ett till dumt telefonsamtal då en anna pojke ringde till adam. Konsekvensen av det telefonsamtalet är en annan historia.  Vi hade bus på bussen och när vi klev av stod vi och väntade ett tag tills det kom en bil och plockade upp oss. Vi åkte ut i buschen? och sedan kom vi fram till Leckan, mycket fint hus men festen var slut. Så vi får skjuss tillbaka till bussstationen, innan jag kliver in i bilen råkar jag klicka Erik i örat, blev tydligen en stor grej av det. Sedan står vi och väntar på bussen i typ en halv timma? fryser och sjunger, kommer inte riktigt ihåg vad vi sjöng men tror det var when you say nothing at all eftersom Perez sjungit den innan. Det var as kallt, men tillslut kom bussen. Vid det här laget var jag full, kommer inte ihåg om de andra var det. Bussen gick bara till Haninge C så vi kliver av och väntar på en annan buss som ska ta oss ända hem. Jag får för mig att jag ska möta Erik i bussgagaret, sagt och gjort börjar jag vandra. Själv, mitt i den mörka kalla natten. Kall var den! Lite läskigt också måste jag erkänna att det var.. men kommer fram till bussgagaret och där är Erik med Robert, haha vad arg jag blev att han hade en komois med sig. Men dör stod vi..., länge. Vi redde väl inte ut någonting för sedan skulle han tillbaka till sin fest och jag skulle hem till Sarah, alla skulle mötas hemma hos henne igen. Så börjar vandra igen, igenom industriområdet.. Ringde Igge och frågade om han skulle med till Sarah men han hade chill hos sig också.. han blev mitt hem sällskap igenom mörkret. Sedan ringer Perez och undrar vart vi är, Josse och Sarah var ju redan hemma så sa att de kunde gå dit. Men jag kom föra dom, jag tog bakondören in till köket då de satt där och åt, eller de hade redan ätit klart. Så jag började gama i mig deras rester. Jag var hungrig! Sedan kom killarna och alla låg och degade i soffan. Vi skulle spela diamanten men var bara jag och Adam som var taggade typ så det blev inget. Istället gick jag och hämtade Ben&Jerry och matade Perez och Adam, och mig själv då såklart. Sedan drog Josse hem och Perez och Sarah låg i soffan och kollade någon film medans jag och Adam hade fullt upp i köket med att förstå hur man satte på micron. Tillslut fick vi igång den och det blev Lasange! Sarah ville inte hämta några byxor åt mig så fick gå i trosorna. Adam och jag spelade kort och sedan skulle vi sova. Blev böghög i Sarahs säng och Adam fick ligga i hålet. Sedan var det natt och svart ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0