Iris skriver om .. läs så får ni se

Haha .. kan väl skriva ett litet inlägg, eftersom min dotter sover och jag har tråkigt.

Alltså gud, jag kan inte fatta att tiden går så snabbt för inte så länge sen så var det vår och Melissa, Daniella och jag (Iris) var ute nästan hela tiden och jag sov nästan varje helg hos Meli.
Bara för att du bad om det daniella:
Minns den dagen vi drog till Toxic, jösses vilken natt! Det blir förblir ett minne för livet .. Det var lite sjukt att vi inledde natten med att vi drack vin och ren vodka på bussen på väg in till stan. Så klart var jag redan lite full när vi stod där och väntade på t-banan i gullmars, Meli också? Vi forsatte dricka ialla fall .. väl inne på väg till t-centralen så hoppade två poliser på t-banan och dom såg oss med flaskan. Det var komiskt: Vi hade en fanta flaska i handen och en av poliserna sa: Jag hoppas att det där är coca cola sen så gick han vidare .. Hallå? Var han blind eller? hahaha ..

När vi kom till toxic och vakterna stod där och kollade legetimation, så var jag redan full men jag tänkte för mig själv: Nu ska jag skärpa mig så att dom släpper in oss alla 3. Vi kom in ialla fall :) Vi lyckades smuggla in en liten flaska med vodka också haha som vi drack upp på direkten inne på toaletten.
Resten av kvällen så dansade vi, drack cider (jag ialla fall) och vid den tiden var jag inte tillsammans med Leo (min pojkvän) så jag lyckades flörta med två killar, en rock kille och en ''vanlig'' kille. jag var inte ensam om det heller .. alla splitrades väl där inne, danne försvann, meli också och jag dansade nästan hela tiden med den ''vanliga'' killen tills jag fick kramp i benen. Efter ett bra tag hittade jag meli ensam .. båda undrade vart daniella var någon stanns.
Mycket hände den kvällen .. vi stannade tills dom stängde, sedan så förblir det bara historia. En dålig del som jag ångrar, det slutade inte bra bara säger jag.

Början var väldigt rolig men inte slutet. Undrar om jag glömde att skriva något?


Den kvällen var vi galna (inte lite normala?) haha

/Iris.

Kommentarer
Postat av: daniella

haha aa början var grym men halva slutet sög. Tappade ju första mobilen då + att ja slaggade hos storm. Meli var så arg på oss för att vi inte skulle hemtillsammans. Kommer ihåg att Tatiana och Meli var jätte oroliga för dig när du inte svarade när de ringde. Alla träffade någon den kvällen, och party tricket - Öl med sugrör!

2009-03-06 @ 13:31:01
URL: http://daniellak.blogg.se/
Postat av: Melissa

Jag fick ta skiten dendär kvällen!

2009-03-11 @ 22:14:04
URL: http://kovou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0