Emme här..

Ja, jag fyller i lite extra text efter Gii då. Vet inte riktigt vad jag ska få ut för ord men några kan jag nog klämma ut.
Tiden har gått så fort och alla är på olika plan i livet vissa har skaffat familj, några flyttar och de andra försöker hitta sin väg. Jag är en utav dem som försöker hitta min väg, känner mig lite vilsen men det ska nog gå an snart. Ska ju plugga vidare förhoppningsvis, wihu.
Annars då, jo ibland kan jag sakna de som brukade vara. Man saknar alltid de vänner man haft som haft ens stor plats i en liv. Allt kan bli så himla fel när man försöker hitta sig själv. Man stöter bort de i sin närhet och sen är man ensam kvar. Någon gång i framtiden kan man ju hoppas på att alla samlas någonstans och finner tillbaka till varandra. Det är ju något som man skulle vilja. Att ha kvar sina barndomsvänner, de som formade och skapade den personen man är idag.
Nej nu blir det att röra på fläsket och försöka hitta något vettigt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0