Daniella.2

Jag tror att det var någon dag på sommarlovet, eller precis när skolan börjat. Jag hade vart hemma hos Anna och Robin med Mathias. Vi hade haft jätte trevligt med popcorn och film. Men mitt i filmen så måste Matte dra så ja åkte med honom hem. Väl nära haninge säger ja att ja ska med han dit han skulle, men det fick jag inte.. så säger jo och sitter kvar i bilen. Vi plockade upp Tommie och skjussade han till vallavägen. efter det var jag tvungen att kliva av bilen för nu var det på allvar. Så messade Sarah och undrade om hon ville ta en fika i stan, eftersom klockan var närmare 22 så fick det bli cafe 60. Mötte upp Sarah på Rådmansgatan och sedan vandrade vi vidare. Vi åt varmamackor :) gott för vi var hungriga. När vi suttit där ett tag efter vi ätit klart säger vi.. nä vi kan ju inte bara gå hem.. vi hittar några  killar så säger du (Sarah) heejjj  och jag (daniella) vart är festen? Sagt och gjort gjorde vi det. På tunnelbanan går vi förbi några killar som säger hej, Sarah säger heej och jag frågar vart festen var. Lidingö fick vi till svar. Vi hakade på dom .. helt hux flux. Vi bytte tåg i centralen och sedan bytte vi till en annan buss. Väl av kliven vid stationen vi skulle av vid träffar killarna några kompisar vart efter vi närmar oss. Jag frågar om det är en stor fest men killarna visste inte, så jag frågar en utav deras kompisar som vi träffat, och fick till svar, njaa kanske är 150 per (om ja kom ihåg rätt).. haha skojar dom tänkte vi och fortsatte gå. Väl framme, var det ett jäkla slott! Det var en vingård. Killen som hade festen bodde i en vingård! stort och massa folk med alkohol uppradat på utegården. Vi gick på toaletten och sedan letade vi efter killarna vi kom dit med, men lite halvt utan resultat. Istället slog vi oss ner vid ett bord utomhus med några andra killar och blev polare med dem. Hur kul var inte detta :D. Framför oss var det en liten "damm" som tre människor lyckades ramla i. Varav en killes iphone blev förstörd. Det blev morgon och vi skulle åka hem. Det var en upplevelse. En oplanerad STEKAR FEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0